السبت، 31 أغسطس، 2013

تسوق واشتري احدث طقم مجوهرات-Buy the latest Jewelry Set

طقم ماسي بنصف مليون دولار

ويتكون طقم الزفاف الماسي الذي أطلق عليه Opulence أو "غنى" من وريقات من الذهب الأبيض من عيار 18 وماسة دائرية، وقد إرتدته من أجل هذا الحدث الهام عارضة الأزياء العالمية كلارا فيغا غازينيللي، وقد تم عرضه حاليا للبيع في محلات داهاماني في مول الإمارات بدبي.

هذا وقد أصبحت أطقم الزفاف الماسية من الوسائل الراقية المفضلة لدى عدد كبير من العائلات في المنطقة الخليجية وبعض الدول العربية، للتعبير عن الحب والالتزام الأبدي بعروس المستقبل وللترحيب بها في عائلتها الجديدة، ولذا يبدع صاغة الماس بتصميم هذه الأطقم لتلبية الإقبال المتزايد عليها.

  Massey kit half a million dollars

 It consists kit wedding diamond which will be called Opulence or "richness" of sheets of white gold of 18 carat and an urgent circular, has been worn for this important event supermodel global Clara Vega Ghazinelli, has been currently displayed for sale in shops Dahamana in the Mall of the Emirates in Dubai.

 This has become the crews Diamond Wedding means high-end favorite among a large number of families in the Gulf region and some Arab countries, to express love and commitment to eternal Bride of the future and welcome in her new, and therefore creates jewelers diamond design of these crews to meet the growing demand them.